Úpravy riadiacich jednotiek motorov realizujeme zmenou niektorých častí pôvodného programu tzv.kalibračných dát. Ich úlohou je riadiť motor, napríklad dĺžku alebo silu vstreku paliva, priebeh predstihu či predstreku a podobne. Upravujeme ich samozrejme vždy v závislosti na otáčkach a záťaži motora. To v konečnom dôsledku tvorí výsledok, že motor bežiaci bez záťaže, pri čiastočnej záťaži či vo voľnobežných otáčkach pracuje na originálne nastavenia. Ale pri maximálnej záťaži a hlavne v pracovných otáčkach motora, je software modifikovaný miernymi zmenami, ktoré sa prejavia nárastom a zmenou priebehu výkonu a krútiaceho momentu. Tým docielime profituning a spokojnosť zákazníka.

Najnovšie riadiace jednotky upravujeme, ako prvý na Slovensku bez pájkovania, prístrojom BDM využívajúcim interface pre programovanie riadiacich jednotiek EDC16, EDC17, ME9, MED9x, MED17, 5WS, 5WK alebo MultiJet.

ZVÝŠENIE PRUŽNOSTI MOTORA

Všeobecne môžeme povedať, že pri jazde s upravenou jednotkou je citeľná väčšia pružnosť motora, čo má za následok uľahčenie rozjazdu na križovatkách, bezpečnejšie predchádzanie, jazdu do stúpania bez nutnosti zaradiť nižší prevodový stupeň a lepšie dynamické vlastnosti zaťaženého auta. Takto upravený motor naďalej bez problémov plní predpísané emisné limity.