PROBLEMATIKA RADENIA
Továrenské nastavenie spôsobu radenia automatickej prevodovky na koncernových vozidlách značky AUDI, ŠKODA, SEAT, VW nemusí každému majiteľovi vyhovovať. Jedná z vecí, ktorá mnoho majiteľom prekáža je typické radenie vyšších prevodových stupňov v nízkom spektre otáčiek, ktoré častokrát nepresiahnu hodnotu 1500 otáčiek za minútu, čo má inak povedané za následok „podtáčanie“ motora. Táto skutočnosť najčastejšie prekáža pri jazde cez mesto okolo rýchlosti 50-60km/h, kedy prevodovka zvykne radiť 5-ty, prípadne aj 6-ty rýchlostný stupeň. Následkom takéhoto podtáčania sa znižuje životnosť dvojhmotného zotrvačníka a ďalších motorických častí, ktorých následna výmena býva neraz finančne náročná.
ÚPRAVA RADENIA PREVODOVKY
Úpravou softwaru v automatickej prevodovke sme schopný tomuto zabrániť. Optimalizáciou radenia prevodovky sa eliminuje „podtáčanie“ motora v nižších otáčkach pri jazde po meste, znižovanie životnosti zotrvačníka a ďaľších komponentov, odstránenie nepríjemných vibrácií v nízkom spektre otáčiek a celkovo sa zlepší priebeh a rýchlosť radenia. Po úprave sa takiso zmení jazdný komfort vozidla. Komplexná úprava trvá približne 2 – 3 hodiny.